|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: MANET 90 - 1949 JIKOV - karburátory motocyklové ZETOR 25 - traktor 2010 - Renovace motoru A.K.D. TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
28.3.2024 D - DŘEVOPLYN - náhradní paliva 27.3.2024 Z - ZÜNDAPP KS 600 26.3.2024 Motocykly civilní - INDIAN Police Scout 45 - 1929 |
|
ŠKODA Popular 1100 OHV - roadster
Otevřený 2 + 2 automobil na podvozku sériového osobního vozu Škoda Popular 1100 OHV.
Výrobce: ASAP, závod Mladá Boleslav
Dvousedadlová karoserie "roadster-kabriolet" se snímací střechou a nouzovým sedadlem v kufru, na podvozku Škoda Popular 1100 OHV (interní označení typu 927).
Podvozek byl prakticky beze změn, rozvor i rozchody kol zůstaly zachovány. S nataženou střechou byl vůz o osm centimetrů nižší, zato ale byl o pětadvacet centimetrů delší, což měla na svědomí elegantně protažená záď. Tento "modrákový" výkres rozměrů karoserie byl datován 8. března 1939, aktualizován razítkem 27. prosince 1939 a maloval ho ing. J. Kozák.
Popular 1100 OHV s poznávací značkou z Hradce Králové - původně roadster, na snímku z šedesátých let již amatérsky předělaný montáží pevné střechy na kupé. Původní vyklápěcí rám předního okna nahradilo pevné čelní sklo, jehož výška ale nekorespondovala s výškou bočních oken, což je ze snímku zřejmé. Disky kol jsou překryté ozdobnými mřížkami a poklicemi z vozu Škoda Octavia.
(foto Hošťálek) |