![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: MANET 90 ŠKODA 1101 a 1102 v užitkových verzích AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP AERO - sidecary DŘEVOPLYN - náhradní paliva
Poslední aktualizace:
1.7.2025 Š - ŠKODA 1101 a 1102 v užitkových verzích 30.6.2025 D - DKW typ KM 200 24.6.2025 N - NERACAR nebo NER-A-CAR |
|
ČZ 150 c - 1951Výrobce: ČZM n.p., Strakonice Technické údaje ČZ 150c Motor: jednoválcový dvoutaktní v bloku s třístupňovou převodovkou Vrtání / Zdvih: Ø 57 mm x 58 mm Obsah: 148 ccm Výkon / otáčky: 6,5 ks při 5.400 ot.min. Karburátor: Jikov 2922 Elektrická výzbroj: Setrvačníkové magneto Pal 6 V Objem nádrže: 9,5 l Parametry Délka: Šířka: Výška: Vlastní váha: 90 kg Dovolené zatížení: 150 kg Celková přípustná váha: 240 kg Spotřeba: 3,0 l / 100 km Max. rychlost: 85 km/hod. Číslo podvozku: 304 868 Číslo motoru: 304 868. V dubnu 1953 mu byla přidělena registrační značka byla MZ 56-84. Stroj byl v té době plně pojízdný, měl původní černé sedlo a na zadním blatníku příplatkové sedlo tandemové. Neoriginálním, ale ve své době obvyklým vylepšením byly předchozím majitelem namontované červené rukojeti řidítek.
Motocykl již není v exposici Jihočeského motocyklového musea.
|