|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: SIDECARY - přehled výrobců FAVORIT - sidecary PM 50 - Motorová plečka OPP Jarošov 2004 - Renovace vojenského soutěžního "péráka" TAP - sidecary Tlustoš Kbely
Poslední aktualizace:
29.3.2024 B - BRUTAROVÁ Jaroslava 28.3.2024 B - BMW - motocykl typ R 63 Ostatní - BMW - Plaketa 9. Rohrrahmentreffen 2012 |
|
MOSKVIČ 401
Od roku 1954 naběhl do výroby Moskvič 401, který byl mírnou modernizací původního modelu Moskvič 400.
To nejdůležitější bylo zvýšení kompresního poměru, čímž motor získal asi tři koně navíc a maximální rychlost stoupla z původních 90 na 95 km/hod. Další úpravou byla změna řazení, kdy zmizela dlouhá páka uprostřed podlahy, kterou nahradilo řazení pod volantem. Třetí změnou bylo nahrazení ručičkových ukazatelů směru v dveřních sloupcích blinkry na předních blatníkách. V tomto provedení se vůz vyráběl až do roku 1956, kdy byl nahrazen Moskvičem 402 se zcela novou karoserií pontonového tvaru.
Vcelku slušně kompletní a původní Moskvič 401, nabízený k prodeji nedaleko Morozovsku (Rusko) v srpnu 2012.
Foto Hošťálek Palubní deska Moskviče 401 - dobře je vidět páka řazení pod volantem.
Na prvním snímku je původní stav, na druhém stav po létech užívání a vylepšování - vespod přidaný plechový panel s autorádiem je samozřejmě amatérsky stvořený nepůvodní doplněk.
|