![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 22 - 1964 ŠKODA 1101 a 1102 v užitkových verzích ZETOR 25 - traktor PRAGA - nákladní typ RN 1938-1953 JAWA 500 OHC model 02 - 1957
Poslední aktualizace:
8.2.2025 Motocykly civilní - LAURIN & KLEMENT typ T.B. - 1901 3.2.2025 Motocykly civilní - JAWA-ČZ 175 - 1959 31.1.2025 Š - ŠKODA autobusy 706 RO |
|
ZÜNDAPP Z 300
Cestovní motocykl s možností připojení sidecaru.
První "silný" stroj Zündapp, vyráběný v období let 1928-30. Výrobce: ZÜNDAPP, Ges.m.b.H., Nürnberg, Deutschland
Technické údaje:
Motor: dvoutaktní, vzduchem chlazený Počet válců: 1 Vrtání: Ø 68 mm Zdvih: 82,5 mm Objem válců: 298 ccm Maximální výkon: 9 ks při 3.200 ot./min. Kompresní poměr: Válec: litinový, lehce kupředu skloněný Hlava válce: nesnímací, odlitá vcelku s válcem Počet ložisek klikového hřídele: Ojniční ložisko: Píst: z lehké slitiny, s deflektorem Mazání: oddělené, ztrátové, automatickou pumpou Zapalování: stojatým dynamomagnetem Fenag Osvětlení: elektrické Karburátor: dvoušoupátkový s regulací vzduchu Spojka: jednolamelová suchá, s korkovým obložením Primární převod: řetězem Převodový poměr: Převodovka: oddělená Počet rychlostí: 3 Řazení: ruční, dlouhou pákou na převodovce Sekundární převod: válečkovým řetězem Rám: šroubovaný, z kovaných I profilů Stojany: sklápěcí, pod předním i pod zadním kolem Pérování vpředu: paralelogramová kovaná vidlice se spirálovým pérem a třecím tlumičem Přední brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná bowdenem ruční pákou na pravé straně řidítek Zadní brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná patou, pomocí pedálu na levé straně Kola: drátová Ráfky: falcové Pneumatiky: 26 x 2,85 Sedlo: kyvné, odpérované dvěma spirálovými pružinami Rozvor: Délka: Šířka: Výška: Vlastní váha: 105 kg bez náplní Objem benzínové nádrže: 12 l Objem olejové nádrže: Spotřeba na 100 km: 3,5 litru Spotřeba oleje na 100 km: 0,5 litru Nejvyšší rychlost: 90 km / hod. |