JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Info pro novináře, presskit.

 vyhledávání:


Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


MOBIL SALON České Budějovice 2005

Pavilon expozice historických vozidel.

Divácky snad nejpřitažlivější srovnání: limuzínka Aero 662 v nálezovém stavu a automobil stejného typu po dokonalé renovaci z kolekce Veteran Garage Roděj & Ambrož. Exposici historických vozidel při českobudějovickém Mobil salonu 2005 připravil Petr Hošťálek (Jihočeské motocyklové museum) spolu s Emilem Rodějem (Veteran Garage Roděj a Ambrož), Josefem Mrázkem (Českobudějovický Oldtimer Club) a Františkem Červeným.
Na ploše pavilonu F bylo vystaveno celkem 12 historických osobních automobilů, dva formulové závodní vozy, třináct soutěžních a závodních motocyklů a expediční motocykl Kawasaki W 650 se sidecarem, se kterým Petr Hošťálek hodlá prvního června vyrazit na tříměsíční expedici po stopách legendárního automobilového závodu Peking-Paříž z roku 1907.
Pohled do exposice - v popředí motokrosový motocykl Jawa, za ním pódium se dvěma formulovými automobily ze sbírky Emila Roděje, se kterými kdysi závodil českobudějovický jezdec Zdeněk Valenta.
Naprosto nepřehlédnutelnými exponáty byly tři legendární motocykly ESO, zapůjčené do exposice laskavostí Františka Červeného z Českých Budějovic. Pozoruhodné je, že na motokrosovém stroji v popředí stále ještě jezdí závody...
Expediční motocykl Kawasaki W 650, se kterým má Petr Hošťálek vyrazit prvního června po stopách dávného závodu z roku 1907, byl vystavován včetně oblečení (na figurině v pozadí), které pro exposici "Peking 40.000 km" sponzorsky věnovala firma PADANA, Týn n/Vlt.
Zvláštní poděkování si zaslouží žamberský podnik Velorexport , který věnoval specielně pro expedici upravený sidecar za symbolickou 1,- Kč !!!