JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.

 vyhledávání:

A
B
C
Č
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
O
P
N
R
S
Š
U
T
W
V
Z

Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


STOYE - sidecary


Sidecar Stoye nabízený firmou Zündapp Výrobce:
STOYE - Leipzig
Prospekt sidecaru Stoye model "Sport".
Text:
Model Sport spojující eleganci a pohodlí, s patentovaným rychlo-připojením a výkyvnou osou.
Patentovaná (D.R.P.) karoserie z kladívkovaného hliníku ve tvaru kapky s velmi pohodlným přestavitelným výklopným sedákem, vyjímatelné vysoké opěradlo, čalounění z prvotřídní koženky v černém nebo barevném provedení, gumou polstrované loketní opěrky, prostorný zavazadlový prostor.
NZ-350_side_Stoye_MINI Motocykl DKW NZ 350 s motorem o výkonu 11,5 koně (8,46 kW) byl továrnou nabízen v kombinaci se sidecarem Stoye, typem vyráběném cca od roku 1934.
Dvouválcový motocykl DKW SB 500 s motorem o výkonu 18,5 ks (13,6 kW) nabízela továrna rovněž v kombinaci se sidecarem firmy Stoye (Leipzig).
Obrázek s komentářem ke krycí stříšce je z časopisu Auto č.2 z roku 1936.
Vojenský jednotný ("Einheits-") sidecar v provedení firmy Stoye, určený pro těžké motocykly BMW R 12, eventuelně pro BMW R 71.
Lehké provedení sidecaru Stoye, který byl v padesátých až šededesátých letech nabízen k východoněmeckým motocyklům EMW, AWO a IFA BK 350. Měl tříbodové uchycení, vpředu a vzadu pomocí kulových kleštin, uprostřed byla regulovatelná šikmá vzpěra.
Pomocí křídlové matice se dal nastavit odklon motocyklu dle slov výrobce "i za jízdy, podle sklonu silnice".
Tovární hala v Lipsku, kde probíhala montáž civilních sidecarů.
Civilní sidecar Stoye doutníkového tvaru, připojený k motocyklu BMW R 12. Snímek je z provozu v šedesátých letech, kdy jak na sidecaru, tak i na motocyklu již byla celá řada amatérských úprav (výztuha přes sidecarový blatník, boční kryty předního blatníku u motocyklu.