![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: MANET 90 - 1949 STADION závodní silniční - 1960 Svatební oznámení pro Libora Gýnu JAWA 500 OHC model 15 - 1953 AERO - sidecary
Poslední aktualizace:
28.5.2023 O - OPEL Kapitän 8.5.2023 Ostatní - BMW 100 let - Křivonoska 2023 Ostatní - OKRUH ČESKOBRODSKÝ 2023 - plaketa |
|
MOSKVIČ 410 - terénní verze 4 x 4MZMA Moskva (Moskevský závod malolitrážních automobilů) V roce 1957 vznikl Moskvič 410 s pohonem všech čtyř kol, jako terénní varianta standardního Moskviče 402. Byl to vůz, u kterého byla jen s minimálními změnami použita čtyřdvéřová karoserie modelu 402, ale byla posazena značně výš nad zemí. Vůz dostal hnanou přední nápravu, zavěšenou na podélných listových perech. Motor byl spodový čtyřválec o obsahu 1.220 ccm (ventilový rozvod SV) o výkonu 26 kW, spojený do jednoho celku s třístupňovou převodovkou. Ta ale byla doplněna přídavnou redukční převodovkou, z níž zároveň vycházel hřídel pohonu přední nápravy. Vůz byl navíc vybaven i uzávěrkami diferenciálů obou náprav. Fotografie byla pořízena 24. června 2005 Petrem Hošťálkem na kraji města Sibirskoje Usolje ve východním Rusku.
Technické údaje:
Motor: řadový vodou chlazený čtyřválec Vrtání: Zdvih: Obsah: 1.220 ccm Výkon: 26 kW Ventilový rozvod: SV Pohon vačkového hřídele: čelními ozubenými koly Ložiska klikového hřídele: 3, kluzná Mazání: tlakové, oběžné, s olejem ve vaně karteru Zapalování: dynamobateriové s cívkou a rozdělovačem Převodovka: třístupňová se zpátečkou Převodovka redukční: dvoustupňová, s vývodem pro pohon přední nápravy Karoserie: celokovová pontonová se čtyřmi dveřmi (sedan) Délka vozu: 4.055 mm Šířka: 1.540 mm Výška: 1.710 mm Pohotovostní váha: 1.180 kg Maximální rychlost: 85 km / hod. |