![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: MANET 90 - 1949 AERO - MINOR STADION závodní silniční - 1960 SIDECARY - přehled výrobců 2004 - Renovace vojenského soutěžního "péráka"
Poslední aktualizace:
14.7.2025 Š - ŠKODA 633 10.7.2025 R - RENAULT 4CV P - PRAGA - nákladní typ RND (poválečný) |
|
DKW typ KM 200Výrobce: AUTO/UNION AG, Zschopau/SA. Werk DKW
Technické údaje DKW KM 200 (model 1936):
Motor: Jednoválcový dvoutakt v bloku s 3-stupňovou převodovkou Typ: B 206 Vrtání: Ø 63 mm Zdvih: 64 mm Obsah: 199 ccm Kompresní poměr: 1 : 5,9 Maximální výkon: 7 ks (5,15 kW) při 4.000 ot./min. (na brzdě) Otáčky normální: 3.000 při rychlosti 60 km/hod. Otáčky maximální: 4.000 při rychlosti 85 km/hod. Mazání: směsí benzínu s olejem Karburátor: Amal M 76/426, nebo Bing AJ 2/24, nebo Graetzin H 24/24 Válec: stojatý, mírně skloněný vpřed Hlava válce: z lehké aluminiové slitiny, snímací Rozvod: okénky ve válci Ložiska klikového hřídele: 2 x 2, kuličková Ložisko ojniční: válečkové Píst: z lehké hliníkové slitiny Zapalování: DKW 6 V, bateriové Spínací skříňka: Hassag, nebo Hella, v levé části nádrže Dynamo: 6V – 50 W na pravém konci klikového hřídele Baterie: 6V / 14 Ah, ukostřen minus pól Předstih: Svíčka: Primární převod: čelními ozubenými koly v olejové lázni Převodový poměr: 1:2,56 Spojka: vícelamelová v olejové lázni (3 korkem obložené lamely) Tloušťka korkového obložení: 7 mm Náplň: motorový olej Převodovka: 3-rychlostní, sešroubovaná s motorem Řazení: ruční, v kulise po pravé straně nádrže 1. rychlost - 1:3 2. rychlost - 1:1,5 3. rychlost - 1: 1,04 Sekundární převod: válečkovým řetězem 5/8 x ¼“ Počet článků: 122 Poměr: 1:2,28 Rám: z ocelových profilů, sešroubovaný Stupačky: přestavitelné Stojan: centrální Přední vidlice: paralelogramová, s lisovanými plechovými šavlemi a DKW tlumičem řízení Přední pérování: centrální spirálovou pružinou, doplněné třecím tlumičem Kola: 19“ drátová Ráfky: 2¼ x 19" ocelové prohloubené Pneumatiky: 3,00 – 19 Objem nádrže: 14 l Brzdy: mechanické čelisťové Brzdové bubny: úzké, Ø mm Ovládání přední brzdy: páčkou a bowdenem Ovládání zadní brzdy: nožním pedálem a táhlem na pravé straně Sedlo: výkyvné seřiditelné, nejdřív kožené Framo, později gumové Pagusa Parametry: Největší délka: 2.000 mm Výška řidítek od země: 830 mm (přestavitelná) Šířka (přes řidítka): 700 mm Výška: 890 mm Rozvor: 1.285 mm Světlost: 135 mm (pod stojanem) Výška sedla nad zemí: 675 mm Váha na přední kolo: 53 kg Váha na zadní kolo: 57 kg Vlastní váha (bez paliva): 110 kg Dovolené zatížení: 180 kg Nádrž: 13 litrů Spotřeba směsi: 3 l / 100 km Spotřeba oleje na 100 km (ve směsi): 0,15 litru Max. rychlost: 85 km/hod. |