|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: MANET typ 90 STADION S 11 - 1958 (cestovatelský) AERO - sidecary PM 50 - Motorová plečka OPP Jarošov TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
3.9.2024 J - JAWA 350 - pérák O - OGAR 350 (Jawa) - 1948 M - MANET S 125 - skútr |
|
VICTORIA KR 6Těžký dvouválcový motocykl, určený pro rychlou sólo jízdu i pro jízdu se sidecarem. Provedení: 1932 Výrobce: VICTORIA WERKE, A.G. Nürnberg
Technické údaje Victoria KR 6
Motor: čtyřtaktní "boxer" dvouválec s válci podél Typ: Victoria Vrtání: Ø 77 mm Zdvih: 64 mm Obsah: 596 ccm Kompresní poměr: Maximální brzděný výkon: 18 - 20 ks při 4.000 ot./min. Normální otáčky: asi 2.800 ot./min. Ventilový rozvod: OHV - ventily v hlavách, ovládané tyčkami Pohon vačkového hřídele: čelními ozubenými koly Válce: ze šedé litiny Hlavy válců: snímací, z hliníkové slitiny Písty: z lehké slitiny, s bombírovaným dnem a vybráním pro ventily Klikový hřídel: lisovaný Počet ložisek klikového hřídele: dvě, kuličková, vpředu jednořadé, u setrvačníku dvouřadé Pohon vačkového hřídele: čelními koly Ložiska vačkového hřídele: kluzná Mazání: oběžné tlakové Náplň oleje: 2,5 litru v klikové skříni Karburátor: šoupátkový Elektrická výzbroj: dynamomagnet Bosch 6V/30W Koncové světlo: Bosch (pouze na přání) Houkačka: Bosch Baterie (pouze na přání): 6V / 7Ah, ukostřen minus pól Svíčky: Bosch W 175 Primární převod: řetězem Renold 5/8" x 3/8" Spojka: vícelamelová Ovládání: ruční páčkou na levé straně řidítek i nožní pákou Převodovka: třírychlostní Typ: s koly ve stálém záběru, zabírajícími bočními ozuby Řazení: přímé, ruční pákou v kulise na pravém straně Převodové poměry: 1. rychlost - 1 : 2. rychlost - 1 : 3. rychlost - 1 : Sekundární převod: hřídelem Rozvodovka: s kuželovými koly se spirálovým ozubením Převodový poměr rozvodovky: 1 : 4,4 (sólo) Počet zubů sólo: hruška 14 / talíř 57 Počet zubů side: hruška 12 / talíř 57 Výměna oleje v rozvodovce: každých 500 km Celkové převody sólo: 1. rychlost - 1 : 11,5 2. rychlost - 1 : 6,3 3. rychlost - 1 : 4,4 Celkové převody side: 1. rychlost - 1 : 13,4 2. rychlost - 1 : 7,4 3. rychlost - 1 : 5,2 Kola: 19-palcová, 40-drátová - vzájemně výměnná Ráfky: 19 x 3" prohloubené Pneumatiky: 27 x 4" Ballon (nízkotlaké) Osy kol: vysouvací Rám: trubkový uzavřený, ve spodní části dvojitý, letovaný do mufen Přední vidlice: patent Victoria Sedlo: výkyvné, odpérované dvojicí vodorovných spirálových per Stupačky: široké hliníkové podlážky Stojan: centrální, odlitý (přední stojan na přání) Nosič: trubkový, nad zadním kolem, připravený pro tandemové sedlo Přední brzda: čelisťová vnitřní, půlbubnová Ovládání: ruční páčkou a bowdenem Zadní brzda: čelisťová vnitřní, půlbubnová Ovládání: nožní pákou Výbava: Sedlo: výkyvné Osvětlení: Reflektor Bosch Houkačka: Bosch Tachometr: zapuštěný v nádrži Tlumič předního pérování: třecí, seřiditelný, dodávaný na přání Tlumič řízení: třecí, seřiditelný, dodávaný na přání Parametry: Největší délka: 2.100 mm Šířka: 800 mm Výška: 950 mm Rozvor: 1.410 mm Světlost: Výška sedla nad zemí: 720 mm Pohotovostní váha (s palivem): cca 170 kg Objem nádrže: 16 litrů, z toho rezerva 2 litry Spotřeba: 4,5 litrů / 100 km Max. rychlost: 120 - 125 km/hod. |