![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Info pro novináře, presskit.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 11 - 1961 ŠKODA 1101 a 1102 v užitkových verzích AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP 2004 - Renovace vojenského soutěžního "péráka" PRAGA - nákladní typ RN 1938-1953
Poslední aktualizace:
6.7.2025 Motocykly civilní - JAWA 350 ccm typ 639 Policie - 1989 Motocykly civilní - JAWA 350 ccm typ 638 VB - 1985 H - HECKER K 125 |
|
Po stopách slavného závodu - I.
původní článek pro Truck Magazín (květen 2006)
Můžeš mít svůj sen. A říkat si, že ho jednou splníš. Můžeš o tom vypravovat i kamarádům. Celá léta tvrdit, že to dokážeš. Pak najednou přijde chvíle, kdy zjistíš, že už je čas. Ne, že by se to právě hodilo. Nebo že by ti, samy od sebe, spadly najednou do klína prostředky k jeho uskutečnění. A dokonc se ani nedá říct, že by právě tohle byl ten ideální, pravý okamžik. Jen nastal čas doopravdy splnit to, co jsi až doteď jen říkal…
Tím mým snem byla odjakživa jízda Peking – Paříž, svezení se po trase legendárního automobilového závodu z roku 1907.
Už od klukovských let mě fascinovalo, co tenkrát dokázalo oněch pět zúčastněných posádek a jejich stroje. A co si budeme povídat, i já jsem si chtěl dokázat, že to, co oni tenkrát, vydržím já dneska taky. |