![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
| exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
|
Info pro novináře, presskit.
|
||
![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: BMW - motocykl typ R 12 STADION S 11 - 1958 (cestovatelský) STADION S 11 - 1961 STADION S 27 třírychlostní prototyp - 1961 ERA - sidecary
Poslední aktualizace:
10.11.2025 Tiskové zprávy - 1. jízda historických užitkových vozidel - Písek 1987 Š - ŠKODA 430 - užitkové verze Auta - Aero 662 - 1931 |
|
Drsné NEPÁLSKÉ SILNICE - díl druhý
Druhý díl článku Petra Hošťálka "Cestování pod Himalájskými velikány II.
Indické a nepálské náklaďáky, to jsou v podstatě tři značky: Tata, vycházející převážně ze spolupráce s firmou Mercedes-Benz, Swaraj mající úzké spojení se značkou Suzuki a Eicher, což je velký nadnárodní koncern, produkující kromě obřích vícenápravových kamionů i nepřebernou řadu autobusů různých velikostí.
Jenže tyhle vozy ani v Nepálu, ani v dnešních ulicích Delhi, už moc nepotkáte. I na tamní poměry už jsou to veterány, takže jsem "ulovil" jen tři snímky a všechno to byly už odstavené polovraky. Ale mimo velká města v Indii prý pořád ještě jezdí. Takového krasavce si odtamtud dovézt, tak je člověk rázem mezi evropskými sběrateli historických náklaďáků "King"…
Pokračování reportáže v březnovém čísle časopisu Truck Magazín 2011...
|