|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Info pro novináře, presskit.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ŠKODA nákladní typ 150 STADION S 11 - 1958 (cestovatelský) ZETOR 15 - traktor SIDECARY - přehled výrobců DŘEVOPLYN - náhradní paliva
Poslední aktualizace:
26.4.2024 B - BMW - motocykl typ R 62 B - BMW - motocykl typ R 52 B - BMW - motocykl typ R 63 |
|
MOBIL SALON České Budějovice 2005
Pavilon expozice historických vozidel.
Exposici historických vozidel při českobudějovickém Mobil salonu 2005 připravil Petr Hošťálek (Jihočeské motocyklové museum) spolu s Emilem Rodějem (Veteran Garage Roděj a Ambrož), Josefem Mrázkem (Českobudějovický Oldtimer Club) a Františkem Červeným.
Na ploše pavilonu F bylo vystaveno celkem 12 historických osobních automobilů, dva formulové závodní vozy, třináct soutěžních a závodních motocyklů a expediční motocykl Kawasaki W 650 se sidecarem, se kterým Petr Hošťálek hodlá prvního června vyrazit na tříměsíční expedici po stopách legendárního automobilového závodu Peking-Paříž z roku 1907.
Pohled do exposice - v popředí motokrosový motocykl Jawa, za ním pódium se dvěma formulovými automobily ze sbírky Emila Roděje, se kterými kdysi závodil českobudějovický jezdec Zdeněk Valenta.
Naprosto nepřehlédnutelnými exponáty byly tři legendární motocykly ESO, zapůjčené do exposice laskavostí Františka Červeného z Českých Budějovic. Pozoruhodné je, že na motokrosovém stroji v popředí stále ještě jezdí závody...
Expediční motocykl Kawasaki W 650, se kterým má Petr Hošťálek vyrazit prvního června po stopách dávného závodu z roku 1907, byl vystavován včetně oblečení (na figurině v pozadí), které pro exposici "Peking 40.000 km" sponzorsky věnovala firma PADANA, Týn n/Vlt.
Zvláštní poděkování si zaslouží žamberský podnik Velorexport , který věnoval specielně pro expedici upravený sidecar za symbolickou 1,- Kč !!! |