JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.

 vyhledávání:

A
B
C
Č
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
O
N
P
R
S
Š
U
T
W
V
Z

Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


AERO 30 - limousina


První prototyp zavřeného vozu Aero s předním náhonem.
Fotografie agregátu Aero 30, upravená pro tisk do prospektu t.zv. "americkou retuší".
Pro takto upravované reklamní snímky se továrna Aero obracela na atelier Hofrajtr-Dittrich (HD) Praha VII, Přístavní 428, Telefon 73032, kde se nabízelo zhotovování retuší, barevných retuší, perokreseb a návrhů.

Vzácný originál z archivu Jaroslavy Brutarové je dnes uložen v archivu Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Volský potah vyprošťuje ve sněhu zapadlou limousinu Aero 30, patřící jihočeskému zástupci automobilů Aero, panu Josefu Pártlovi...
Limousina Aero 30 model 1936, patřící budějovickému zástupci panu Josefu Pártlovi, tady se "sněhovými řetězy"...
Pártlů "předváděcí" limuzína Aero 30 model 1935.
Josef Pártl junior, syn zástupce vozů Aero a majitele Aero - Garage České Budějovice.
Josef Pártl, zástupce vozů Aero (vlevo) na rodinné fotografii s limousinou Aero 30.
Limusina Aero 30, rok výroby 1937, při Veteran rallye Křivonoska 2011.
(foto Miloň Dvořák)
Doplňkem výbavy vozů Aero byl manometr na pneumatiky, který si továrna nechávala už od výrobce značit firemním nápisem na ciferníku - v průběhu let se provedení drobně lišilo...