![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 11 - 1961 AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP ZETOR 25 - traktor Svatební oznámení pro Libora Gýnu TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
26.7.2024 B - BMW - motocykl typ R 75 s poháněným sidecarem 25.7.2024 Ostatní - Svaz závodníků RČS - odznak klopový Ostatní - Škoda Popular OHV 1939 - Chladičová figura |
|
MOSKVIČ 401To nejdůležitější bylo zvýšení kompresního poměru, čímž motor získal asi tři koně navíc a maximální rychlost stoupla z původních 90 na 95 km/hod. Další úpravou byla změna řazení, kdy zmizela dlouhá páka uprostřed podlahy, kterou nahradilo řazení pod volantem. Třetí změnou bylo nahrazení ručičkových ukazatelů směru v dveřních sloupcích blinkry na předních blatníkách. V tomto provedení se vůz vyráběl až do roku 1956, kdy byl nahrazen Moskvičem 402 se zcela novou karoserií pontonového tvaru. Foto Hošťálek Palubní deska Moskviče 401 - dobře je vidět páka řazení pod volantem.
Na prvním snímku je původní stav, na druhém stav po létech užívání a vylepšování - vespod přidaný plechový panel s autorádiem je samozřejmě amatérsky stvořený nepůvodní doplněk.
|