![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 22 - 1962 (exportní) ŠKODA 1101 a 1102 v užitkových verzích JIKOV - karburátory motocyklové ŠKODA nákladní typ 706 R - do r. 1954 SIDECARY - přehled výrobců
Poslední aktualizace:
20.11.2023 J - JAWA 175 - Villiers Č - ČZ 175 Standard / Special 14.11.2023 Tiskové zprávy - BMW Století motocyklu - Výstava |
|
RENAULT 4CVVýrobce: Régie Nationale, Billancourt (France)
Technické údaje Renault 4CV typ R 1062:
Motor: řadový čtyřválec OHV umístěný vzadu Vrtání: Ø 54,5 mm Zdvih: 80 mm Obsah: 748 ccm Kompresní stupeň: 1 : 7,25 Výkon: 20 koní (14,71kW) při 4.500 ot./min. Blok válců: litinový, vcelku s vrchní částí klikové skříně Vložky válců: mokré, vyjímatelné, ze speciální šedé litiny Hlava válců: snímací, z lehké hliníkové slitiny Písty: z lehké hliníkové slitiny Klikový hřídel: z jednoho kusu, kovaný Počet hlavních ložisek klikového hřídele: 3, kluzná, s dělenými pánvemi Pohon vačkového hřídele: čelními koly Časování rozvodu: SO-13°32" před HÚ SZ-53°51" po DÚ VO- 56°57" před DÚ VZ- 16°47" po HÚ Ventilová vůle (za studena): sací ventil 0,15 mm, vyfukový ventil 0,20 mm Karburátor: spádový Solex 22 s automatickým sytičem Hlavní tryska: Hlavní vzdušník: Volnoběžná tryska: Volnoběžný vzdušník: Difuzér: Ø 22 mm Doprava paliva: mechanickým membránovým čerpadlem Vzduchový filtr: s olejovou lázní Chlazení: vodní, nucené s thermostatem, podporované ventilátorem Regulace chlazení: dečkou za chladičem, ovládanou lankem z místa řidiče Objem chadící vody: Mazání: tlakové, oběžné, Olejové čerpadlo: zubové Obsah oleje v motoru: cca 2 litry Zapalování: bateriové 6V, s cívkou a rozdělovačem Řízení předstihu: odstředivé Pořadí zapalování: 1-3-4-2 Svíčky: M 14 x 1,25 (Champion L 10, PAL 14/175) Baterie: 6V / 75 Ah (vzadu, vpravo vedle motoru) Dynamo: Ducellier 6V / 130 W Spouštěč: 0,4 ks Spojka: jednolamelová, suchá Převodovka: 3-rychlostní se zpátečkou, 2. a 3. rychlost synchronizovány Převody: 1 - 1 : 3,7 2 - 1 : 1,85 3 - 1 : 1,07 Z - 1 : 3,7 Řazení: nepřímé, pákou uprostřed vozu Hnací náprava: zadní - kyvadlová Soukolí zadního převodu: kuželové s obloukovým ozubením Gleason Převod zadní nápravy: Podvozek: samonosná 4-dvéřová karoserie Přední osa: dělená, lichoběžníková se spirálovými péry Přední stabilizátor: zkrutný Zadní osa: dělená, kyvadlová, odpružená spirálovými péry Tlumiče pérování vpředu i vzadu: hydraulické teleskopické Řízení: hřebenové s vratnými pružinami, volant vlevo Průměr volantu: Ø 400 mm Počet otáček volantu zleva doprava: 4 Nožní brzda: jednookruhová hydraulická Lockheed na všechna kola, Ruční brzda: mechanická, bubnová, na zadní kola Kola: 15" hvězdicová se snímacími ráfky Ráfky: prohloubené 3,00 D x 15", upevněné 5 maticemi Pneumatiky: 5,0 – 15" (diagonální nízkoprofilové s duší) Pneu alternativní: 135 x 380; 135 x 400; 4,50 - 15" Huštění vpředu: 0,9 atm Huštění vzadu: 1,6 atm Rezervní kolo: vpředu pod kapotou Rozvor: 2.100 mm Rozchod vpředu: 1 220 mm Rozchod vzadu: 1 220 mm Délka vozu: 3.640 mm Šířka: 1.430 mm Výška: 1.470 mm Světlost: 180 mm Průměr otáčení: 8,9 m Počet míst k sezení: 4 Pohotovostní váha vozu: 610 kg Nejvyšší přípustná váha: 915 kg Užitečné zatížení: 305 kg Nejvyšší rychlost: 95 km/hod. Spotřeba na 100 km: cca 7 litrů Objem nádrže: 27,5 litrů (pod zadním sedadlem, plnicí hrdlo pod zadní kapotou) Akční radius: cca 390 km |