![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 22 - 1964 STADION S 23 - 1962 (export Holandsko) STADION S 11 - 1961 STADION S 27 třírychlostní prototyp - 1961 JAWA 350 ccm typ 361
Poslední aktualizace:
30.6.2025 D - DKW typ KM 200 24.6.2025 N - NERACAR nebo NER-A-CAR Motocykly civilní - BMW R 63 - 1928 |
|
KUBINSKÝ - unikátní coupé s motorem BMWVůz byl osazen šestiválcovým motorem BMW 326 a jeho unikátní karoserie byla podle podkladů Julia Kubinského vyrobena autoklempířem p. Hegrem v brněnské karosárně Jungmann (Cihlářská ul.). Proti originálu má vůz jiný přední nárazník (původní byl údajně upraven z nárazníku Tatraplan) a je jinak lakován.
Technické údaje:
Motor: BMW 326 Počet válců: 6 Vrtání: Ø 66 mm Zdvih: 96 mm Obsah: 1.971 ccm Kompresní stupeň: 1 : 6 Výkon: 50 koní při 3.750 ot./min. Ventilový rozvod: OHV Písty: z lehké slitiny Blok válců: ze šedé litiny Počet hlavních ložisek klikového hřídele: 4, kluzná Pohon vačkového hřídele: dvojitým „Duplex“ řetězem Spojka: jednolamelová suchá (F&S K 12) Převodovka: 4-rychlostní Zadní náprava: Horch Přední náprava: KdF Rám: žebřinový, vlastní výroby Linoryt vznikl v roce 2018 při ověřování, zda je v muzeu vystavený tiskařský lis v skutečně v provozuschopném stavu. |