![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: MANET typ 90 MANET 90 - 1949 Svatební oznámení pro Libora Gýnu PM 50 - Motorová plečka OPP Jarošov 2010 - Renovace motoru A.K.D.
Poslední aktualizace:
2.10.2023 A - AERO - MINOR 10.9.2023 Tiskové zprávy - DEPO-MOTO-ART předpremiéra 29.8.2023 Z - Z 4 "Silná čtyřka" |
|
INDIAN Scout 37 - typ 101Technické údaje: Motor: dvouválcový vidlicový čtyřtakt SV Vrtání: Ø 63 mm Zdvih: 80 mm Obsah: 37 cu.in. (596 ccm) Výkon: 12 ks při 3.800 ot.min. Výkon daňový: 6 ks Karburátor: Schebler De Luxe Elektrická výzbroj: Zapalovací magneto Splitdorf, dynamo WICO 6 V Primární převod: čelními koly se šikmým ozubením s vloženým mezikolem Převodovka: třístupňová, s přímým řazením ruční pákou (vpravo) Sekundární převod: řetězem Objem nádrže: 12 l benzin, 2,5 l olej Rám: dvojitý trubkový, letovaný do mufen Přední vidlice: Indian (s listovým perem, namáhaným tahem dolů) Přední brzda: bubnová, ovládaná páčkou na pravé straně řidítek Zadní brzda: vnější pásová, ovládaná nožním pedálem vpravo Ráfky: 18" prohloubené Pneumatiky: 4,00 - 18" SS (s drátem v patce) balonové Parametry: Délka: mm Šířka: mm Výška: mm Rozvor: mm Váha: 168 kg Spotřeba: 5,0 l / 100 km Max. rychlost: 105 km/hod. (65 mph) Cena v roce 1930: 14.270,- Kč (bez světla) 15.650,- Kč (s elektrickým osvětlením) |