|
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
|
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: MANET 90 - 1949 STADION závodní silniční - 1960 JIKOV - karburátory motocyklové Svatební oznámení pro Libora Gýnu 2004 - Renovace vojenského soutěžního "péráka"
Poslední aktualizace:
29.10.2024 P - PRAGA - nákladní typ RN 1938-1953 P - PRAGA - nákladní typ RND (poválečný) 25.10.2024 Ostatní - HARLEY-CLUB DRESDEN |
|
LAURIN & KLEMENT - motocykl L
Cestovní stroj luxusní výpravy s motorem o 3 a 1/2 k.s., kterého při nevelké změně rámu a převodu i jako polozávodního stroje použíti lze. Vhodný pro zvláště těžké jezdce a zcela hornaté krajiny.
Výrobce: LAURIN & KLEMENT, továrna motorových kol a vozů MLADÁ BOLESLAV (KRÁL. ČESKÉ)
Přední vidlice dvojitě sesílená jako u typu C/C/R.
Rychlost možno libovolně od 10 do ca 60 km. (u stroje polozávodního do 70 km.)stupňovati. Spotřeba benzinu jest 1 l. pro ca 22 km. Zásoba benzinu pro 120 km. Reservní nádržky pro dalších ca. 80 km. na skladě. Váha ca. 60 - 63 kg. CENA K 1 100.- Pérování přední vidlice K 30.- |