Motoristický publicista, historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Moped Stadion S 22 (odpérovaný) v exportní verzi pro Dánsko.
Exportní moped STADION S 22 pro firmu Erik Orth, Birkeröd, Dänemark měl nádrž bez prolisovaného nápisu Stadion, ale s chromovanými boky a vodovým obtiskem Jawa.
Aby se co nejvíce podobal motocyklům Jawa, byl exportní moped lakován obvykle tmavočerveným odstínem vypalovaného laku 8850. Motor směl mít výkon pouze 0,8 ks, což bylo kromě malých kanálů ve vložce válce zajištěno zalisovanou a pojištěnou záslepkou sacího hrdla, která měla průměr díry pouze 6,7 mm.
Motor: jednoválcový dvoutaktní v bloku s dvoustupňovou převodovkou
Vrtání / Zdvih: Ø 38 mm x 44 mm
Obsah: 49,8 ccm
Výkon / otáčky: 0,8 ks při 5.000 ot.min.
Karburátor: Jikov 2912 PS
Elektrická výzbroj: setrvačníkové magneto PAL
Objem nádrže: 5,6 l
Parametry:
Délka: 1 820 mm
Šířka: 640 mm
Výška: 1 040 mm
Váha: 52 kg
Spotřeba: 1,8 l / 100 km
Max. rychlost: 30 km/hod.