![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
Malá Solnice Piaristické náměstí České Budějovice Otevírací doba: od 1.dubna do 31.října denně 10:00-18:00 tel. 723 247 104 |
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: BMW - motocykl typ R 12 MANET 90 - 1949 STADION S 22 - 1962 (exportní) PRAGA - nákladní typ RN 1938-1953 TAP - sidecary Tlustoš Kbely
Poslední aktualizace:
26.1.2021 B - B.S.A. 250 - 1938 25.1.2021 Š - ŠKODA 645 23.1.2021 Ostatní - JAWA 1934 - Plaketa "I. celostátní sjezd Jawistů v Praze 15.-16. září 1934" |
|
SPARTA - scooterSPARTA RIJWIELEN- EN MOTORENFABRIEK N.V. - Apeldoorn - Holland
Technické údaje:
Motor: Villiers 100 Jednoválcový tříkanálový dvoutakt v bloku s dvoustupňovou převodovkou Vrtání: Ø mm Zdvih: mm Obsah: 98 ccm Kompresní poměr: Maximální výkon: Mazání: směsí benzínu s olejem v poměru 1 : 25 Karburátor: Zapalování: setrvačníkové dynamomagneto 6 V/ 30W Spojka: 5-lamelová, v olejové lázni, se samočinným vypínáním při řazení Primární převod: řetězem v olejové lázni Převodový poměr: 22 : 45 (počty zubů) Převodovka: dvourychlostní Primární převod: Sekundární převod: řetězem Kola: 19“ drátová (36 drátů v kole) Ráfky: 2,25 x 19 Pneu: 2,50 – 19 19 x 2,50) Objem nádrže: 5,5 l , benzínový kohout s rezervou Brzdy: mechanické čelisťové, půlbubnové Parametry: Největší délka: Šířka (přes řidítka): Výška: Rozvor: Vlastní váha (bez paliva): Spotřeba: Max. rychlost: Chromovaný nosič příručního zavazadla, umístěný mezi koleny jezdce, nepatřil ke standardnímu vybavení. Dodával se pouze za příplatek. A kufry v padesátých letech nebyly speciální, motocyklové, používaly se běžné cestovní. |