![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
Malá Solnice Piaristické náměstí České Budějovice Otevírací doba: od 1.dubna do 31.října denně 10:00-18:00 tel. 723 247 104 |
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 22 - 1962 (exportní) PETRÁK Speciál 2 x 125 ccm - 1949 ŠKODA nákladní typ 706 R - do r. 1954 PM 50 - Motorová plečka OPP Jarošov TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
17.4.2018 O - OGAR Standard 1934 - 1937 16.4.2018 D - DŘEVOPLYN - náhradní paliva F - FORD nákladní německý typ V 3000 S / V 3000 A |
|
OPEL 6
Osobní automobil vyšší střední třídy, vyráběný v letech 1934 - 1937.
Výrobce: ADAM OPEL Aktiengesellschaft, Rüsselsheim am Main
Motor: řadový šestiválec SV
Vrtání: Ø 67,5 mm Zdvih: 90 mm Obsah: 1.932 ccm Kompresní stupeň: 1 : 6,75 Výkon: 36 koní při 3.300 ot./min. Blok motoru: ze šedé litiny, vcelku se svrškem klikové skříně Písty: z lehké slitiny Počet hlavních ložisek klikového hřídele: 3, kluzná Pohon vačkového hřídele: čelními ozubenými koly Ventily: stojaté, v bloku válců, SV Karburátor: spádový, Opel (licence Carter) Doprava paliva: mechanickou membránovou pumpou Chlazení: vodní, nucené s vodní pumpou a thermostatem, podporované ventilátorem Obsah chladiče: 8,8 litrů vody Mazání: tlakové, oběžné tlakové Olejová náplň: 5 litrů, ve vaně motoru Zapalování: 6V, bateriové s rozdělovačem s odstředivou regulací předstihu Baterie: 6 V / 72 Ah (v motorovém prostoru) Dynamo: Boch 6 V/90 W s regulací třetím uhlíkem Spojka: jednolamelová, suchá Převodovka: 4 rychlostní, v bloku s motorem Řazení: přímé, pákou uprostřed vozu Převody: 1 - 3,91 2 - 2,47 3 - 1,49 4 - 1,0 Z - 3,78 Hnací náprava: zadní Převod zadní nápravy: 1 : 4,3 nebo horský na přání 1 : 4,78 Převod zadní nápravy u šestisedadlové verze: standartně 1 : 4,78 Rám: skříňové nosníky s křížovou výztuhou Karoserie: z ocelového plechu Přední osa: Dubonnet "Synchrofederung" se spirálovými péry a hydraulickým tlumením Zadní osa: pevná, zavěšená ma podélných listových pérech se stabilizátorem Řízení: šnekem a segmentem, volant vlevo Nožní brzda: systém Opel, hydraulická, na všechna kola Ruční brzda: mechanická, bowdeny na zadní kola Mazání podvozku: mazničky Kola: plné ocelové disky s ráfkem 3,25 D x 16" (od r.1937 disky děrované) Pneumatiky: 5,50 – 16 Rozvor: 2.642 mm (šestisedadlová verze 3.050 mm) Rozchod vpředu: 1.257 mm Rozchod vzadu: 1.260 mm Délka vozu: 4.390 mm (šestisedadlový 4.800 mm) Šířka: 1.565 mm Výška: 1.600 mm Poloměr otáčení: vlevo 11,4 m - vpravo 11,8 m Váha podvozku: 760 kg (šestisedadlový 800 kg) Váha zavřeného vozu: 1.060 kg (šestisedadlový 1.200 kg) Celková přípustná váha: 1.500 kg (šestisedadlový 1.800 kg) Nejvyšší rychlost: 100 km/hod. Spotřeba na 100 km: 12 litrů (ěestisedadlový 13 litrů) Objem nádrže: 39 litrů (v zádi vozu) Das OPEL-PROGRAM 1936 Opel 2 Liter Sechszylinder, Cabriolet=Limousine Opel-Synchronfederung, Vierganggetriebe. Modell 1936 Preis 3 350 Mark A dole bylo upozornění pro každého, kdo si tuto fotografii chtěl objednat, aby se obrátil na: Opel-Presseabteilung "Foto Opel" a uvedl k´d fotografie PW-N 10/36. |