JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

Malá Solnice
Piaristické náměstí
České Budějovice

Otevírací doba:
od 1.dubna do 31.října
denně 10:00-18:00

tel. 723 247 104
exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.

 vyhledávání:

A
B
C
Č
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
Š
U
T
V
W
Z

Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


ZÜNDAPP KK 200


Zündapp KK 200 - 1936
Cestovní dvoutaktní motocykl o obsahu 200 ccm ve dvojitém lisovaném rámu, s pohonem zadního kola kardanem. Období výroby 1935-37.

Výrobce:
ZÜNDAPP, Ges.m.b.H., Nürnberg, Deutschland
Technické údaje:

Motor: dvoutaktní, vzduchem chlazený, v bloku s převodovkou
Typ: KK 200, tříkanálový
Počet válců: 1
Vrtání: Ø 60 mm
Zdvih: 70 mm
Objem válců: 196 ccm
Otáčky normální: 3.300 ot./min. při 60 km/hod.
Otáčky maximální: 4.400 ot./min. při 80 km/hod.
Maximální výkon (brzděný): 7 ks při 3.850 ot./min.
Kompresní poměr: 1 : 6,1
Válec: stojatý, litinový
Hlava válce: snímací, z lehké hliníkové slitiny
Počet ložisek klikového hřídele: 1 kuličkové a 1 kuličkové dvouřadé
Ojniční ložisko: jehlové s klecí
Píst: z lehké slitiny
Mazání: olejem přidaným do benzínu
Zapalování: bateriové 6 V
Dynamo: Noris 50 W s přerušovačem zapalování, na předním konci klikového hřídele
Karburátor: Bing A 2/20/0 dvoušoupátkový s regulací vzduchu
Spojka: jednolamelová, v olejové lázni

Převodovka: řetězová Zündapp, v bloku s motorem
Počet rychlostí: 4
Řazení: ruční, přímé, dlouhou pákou z převodovky
Převody: 1 – 1 : 3,0
2 – 1 : 1,9
3 – 1 : 1,15
4 - 1 : 0,96
Sekundární převod: kardanem
Převodový poměr: 1 : 6,58

Rám: dvojitý uzavřený, lisovaný z plechu a svařený, vzadu neodpérovaný
Stojan: centrální
Pérování vpředu: paralelogramová lisovaná vidlice se spirálovým pérem a třecím tlumičem
Přední brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná bowdenem ruční pákou na pravé straně řidítek
Zadní brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná táhlem pomocí nožního pedálu na pravé straně
Kola: 19" drátová
Ráfky: rozměru 2,5 x 19, ocelové prohloubené
Pneumatiky: 3,00 – 19 s duší, nízkotlaké

Rozvor: 1.335 mm
Délka: 2.080 mm
Šířka: 750 mm
Výška: 900 mm

Světlost: 130 mm
Výška sedla: 700 mm
Výška rukojetí řidítek: 860 mm - přestavitelná

Vlastní váha: 132 kg bez náplní
Dovolené zatížení: 160 kg
Celková přípustná váha: 292 kg

Objem nádrže: 12 l
Spotřeba na 100 km: 3 litry
Spotřeba oleje na 100 km: 0,15 litru

Nejvyšší rychlost: 80 km / hod.
Výrobní čísla:

Rok výroby:

1935 ................. 350 001 - 352 000
1936 ................. 352 001 - 353 100
1937 ................. 353 101 - 353 500
Zündapp KK 200 z protokolu

Přidat kometář k článku:
jméno, přezdívka ...

text