JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

Malá Solnice
Piaristické náměstí
České Budějovice

Otevírací doba:
od 1.dubna do 31.října
denně 10:00-18:00

tel. 723 247 104
exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.

 vyhledávání:

A
B
C
Č
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
Š
U
T
V
W
Z

Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


TRIUMPH TWN 350 ccm - typ S 350


S 350 1936 titulní
Výrobce:
Triumph Werke Nürnberg A.-G. Nürnberg, Deutschland
Technické údaje:

Motor: dvoutaktní, vzduchem chlazený, v bloku s převodovkou
Počet válců: 1
Vrtání: Ø 72 mm
Zdvih: 85 mm
Objem válců: 346 ccm
Otáčky normální: 2.570 ot./min. při 60 km/hod.
Otáčky maximální: 4.280 ot./min. při 100 km/hod.
Maximální výkon (brzděný): 11,5 ks při 4.400 ot./min.
Kompresní poměr: 1 : 6,2
Válec: šikmý, litinový
Hlava válce: snímací, z lehké hliníkové slitiny
Počet ložisek klikového hřídele: 3, kuličková
Ojniční ložisko: válečkové
Píst: z lehké slitiny
Mazání: olejem přidaným do benzínu v poměru 1 : 30
Zapalování: bateriové 6 V, typ Noris SDZ 50/350
Předstih: stavitelný páčkou na řidítkách
Dynamo: setrvačníkové 50 W
Karburátor: AMAL 76/005, dvoušoupátkový s regulací vzduchu
Spojka: vícelamelová, v olejové lázni
Primární převod: řetězem v olejové lázni

Převodovka: Hurth G 59/2 (nebo G 59 F/2) v bloku s motorem
Počet rychlostí: 4
Řazení: ruční, kulisové po pravé straně nádrže, nebo nožní po pravé straně
Převody: 1 – 1 : 3,3
2 – 1 : 2
3 – 1 : 1,37
4 - 1 : 1
Sekundární převod: válečkovým řetězem
Tlumič záběru: v řetězovém kolečku

Rám: trubkový, dole otevřený, vzadu neodpérovaný
Stojany: dva, jeden pod předním, jeden pod zadním kolem
Pérování vpředu: paralelogramová trubková vidlice se spirálovým pérem a třecím tlumičem
Tlumič řízení: třecí, patent Triumph
Přední brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná bowdenem ruční pákou na pravé straně řidítek
Zadní brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná táhlem pomocí nožního pedálu na levé straně
Kola: 19" drátová
Ráfky: rozměru 2,5 x 19, ocelové prohloubené
Pneumatiky: 3,25 – 19 vysokotlaké, s duší

Rozvor: 1.375 mm
Délka: 2.140 mm
Šířka: 745 mm
Výška: 955 mm

Světlost: 110 mm
Výška sedla: 690 mm
Výška rukojetí řidítek: 870 mm

Vlastní váha: 135 kg bez náplní
Dovolené zatížení: 150 kg

Objem nádrže: 12 l
Spotřeba na 100 km: 3,8 litry
Spotřeba oleje na 100 km: 0,2 litru

Nejvyšší rychlost: 100 km / hod.

Přidat kometář k článku:
jméno, přezdívka ...

text