![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
Malá Solnice Piaristické náměstí České Budějovice Otevírací doba: od 1.dubna do 31.října denně 10:00-18:00 tel. 723 247 104 |
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ARIEL 500 OHV model F - 1929 STADION S 22 - 1962 (exportní) ŠKODA 1101 a 1102 v užitkových verzích PRAGA - nákladní typ RN 1938-1953 JAWA 500 OHC - typ 15 (šnek)
Poslední aktualizace:
16.1.2021 Š - ŠKODA 1100 OHC - závodní (typ 968) Č - ČEZETA - skútr typ 501 Č - ČEZETA - skútr typ 501 / 03 |
|
ROYAL-ENFIELD sidecaryměl obdélníkový trubkový rám s pevně uloženým sidecarovým kolem. Hliníková karoserie s "lodní přídí" a čtvercovými nástupními dvířky byla uložena vpředu na rovných listových čtvrtperech se zatočenými konci, vzadu na kočárových listových perech, stočených do tříčtvrteční kružnice. Na levém boku karoserie byl rámeček s celuloidovým sklíčkem pro daňovou etiketu. Sedačka byla čalouněna kůží. K výbavě patřila plachta se zašitým oválným průzorem z celuloidu a průhledná boční stěna. Sidecar vážil 126 lbs Cena: L18. 10s. Sidecar na snímku je připojen k dvouválcovému typu Royal Enfiel 1.000 ccm Sport, Model 182. |