JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

Malá Solnice
Piaristické náměstí
České Budějovice

Otevírací doba:
od 1.dubna do 31.října
denně 10:00-18:00

tel. 723 247 104
exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.

 vyhledávání:

A
B
C
Č
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
Š
U
T
W
V
Z

Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


RÖHR 8 - typ RA


Röhr RA - karoserie tudor
Luxusní automobil s osmiválcovým řadovým motorem OHC.
Výrobce:
Röhr Automobilwerke AG, Ober-Ramstadt/Hessen Röhr logo
Technické údaje:

Motor: řadový osmiválec SV, válce střídavě přesazeny o 10° do V

Vrtání: Ø 63 mm
Zdvih: 100 mm
Obsah: 2.496 ccm
Kompresní stupeň: 1 : 5,8
Výkon: 55 koní při 3.200 ot./min.

Písty: z lehké slitiny
Počet hlavních ložisek klikového hřídele: 9, kluzná
Pohon vačkového hřídele: čelními ozubenými koly

Karburátor: vertikální
Doprava paliva: mechanickou membránovou pumpou
Chlazení: vodní, nucené s pumpou a ventilátorem
Objem chadící vody: 20 litrů
Mazání: tlakové, oběžné, náplň 12 litrů oleje
Zapalování: dynamobateriové 6V
Baterie: 6 V / 125 Ah

Spojka: jednolamelová, suchá
Převodovka: třírychlostní se zpátečkou, typ Warner
Převody: 1 - 3,039
2 - 1,823
3 - 1
Na přání: čtyřrychlostní převodovka ZF-Aphon s volnoběhem
Hnací náprava: zadní
Převod zadní nápravy: 1 : 5,2

Podvozek: nízkoprofilový skříňový rám vcelku s podlahou
Přední osa: Dvě příčná listová péra
Zadní osa: výkyvné polonápravy
Řízení: šnekové, od roku 1932 šroubové
Nožní brzda: mechanická na všechna kola, od roku 1932 hydraulická na všechna kola
Ruční brzda: mechanická na kardan
Mazání podvozku: tlakovými mazničkami

Kola: disková ocelová nebo drátová
Pneumatiky: nízkotlaké 14 x 45

Rozvor: 3.155 mm
Rozchod vpředu: 1.350 mm
Rozchod vzadu: 1.350 mm

Délka vozu: 4.600 mm
Šířka: 1.690 mm
Výška: 1.650 mm
Poloměr otáčení: 11 metrů

Váha podvozku: 975 kg
Vlastní váha vozu: 1.400 kg
Užitečné zatížení: 500 kg

Nejvyšší rychlost: 100 km / hod.
Spotřeba na 100 km: 15 litrů
Objem nádrže: 60 litrů (v motorovém prostoru)
Röhr 8 - typ RA, cabrio Autenrieth
Röhr 8 - typ RA Cabriolet Autenrieth
Röhr 8

Přidat kometář k článku:
jméno, přezdívka ...

text