![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
Malá Solnice Piaristické náměstí České Budějovice Otevírací doba: od 1.dubna do 31.října denně 10:00-18:00 tel. 723 247 104 |
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 23 - 1962 (export Holandsko) JAWA 350 ccm typ 361 2010 - Renovace motorku BD 1S 38 AVZ-2 2004 - Renovace vojenského soutěžního "péráka" TAP - sidecary Tlustoš Kbely
Poslední aktualizace:
17.4.2018 O - OGAR Standard 1934 - 1937 16.4.2018 D - DŘEVOPLYN - náhradní paliva F - FORD nákladní německý typ V 3000 S / V 3000 A |
|
RÖHR 8 - typ RA
Luxusní automobil s osmiválcovým řadovým motorem OHC.
Výrobce: Röhr Automobilwerke AG, Ober-Ramstadt/Hessen
Technické údaje:
Motor: řadový osmiválec SV, válce střídavě přesazeny o 10° do V Vrtání: Ø 63 mm Zdvih: 100 mm Obsah: 2.496 ccm Kompresní stupeň: 1 : 5,8 Výkon: 55 koní při 3.200 ot./min. Písty: z lehké slitiny Počet hlavních ložisek klikového hřídele: 9, kluzná Pohon vačkového hřídele: čelními ozubenými koly Karburátor: vertikální Doprava paliva: mechanickou membránovou pumpou Chlazení: vodní, nucené s pumpou a ventilátorem Objem chadící vody: 20 litrů Mazání: tlakové, oběžné, náplň 12 litrů oleje Zapalování: dynamobateriové 6V Baterie: 6 V / 125 Ah Spojka: jednolamelová, suchá Převodovka: třírychlostní se zpátečkou, typ Warner Převody: 1 - 3,039 2 - 1,823 3 - 1 Na přání: čtyřrychlostní převodovka ZF-Aphon s volnoběhem Hnací náprava: zadní Převod zadní nápravy: 1 : 5,2 Podvozek: nízkoprofilový skříňový rám vcelku s podlahou Přední osa: Dvě příčná listová péra Zadní osa: výkyvné polonápravy Řízení: šnekové, od roku 1932 šroubové Nožní brzda: mechanická na všechna kola, od roku 1932 hydraulická na všechna kola Ruční brzda: mechanická na kardan Mazání podvozku: tlakovými mazničkami Kola: disková ocelová nebo drátová Pneumatiky: nízkotlaké 14 x 45 Rozvor: 3.155 mm Rozchod vpředu: 1.350 mm Rozchod vzadu: 1.350 mm Délka vozu: 4.600 mm Šířka: 1.690 mm Výška: 1.650 mm Poloměr otáčení: 11 metrů Váha podvozku: 975 kg Vlastní váha vozu: 1.400 kg Užitečné zatížení: 500 kg Nejvyšší rychlost: 100 km / hod. Spotřeba na 100 km: 15 litrů Objem nádrže: 60 litrů (v motorovém prostoru) |