JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

Malá Solnice
Piaristické náměstí
České Budějovice

Otevírací doba:
od 1.dubna do 31.října
denně 10:00-18:00

tel. 723 247 104
exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.

 vyhledávání:

A
B
C
Č
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
Š
U
T
W
V
Z

Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


Poslední aktualizace:
18.11.2018
A - AMO - F 15
17.11.2018
B - BMW 319/1 - Sport
B - BMW 327

INDIAN Scout 37 - 1922


Indian Scout 1922 titulní Vyobrazený Indian Scout je jedním z prvních motocyklů Indian u nás.
Teprve v roce 1922 totiž ing. František Mařík otevřel v Praze generální zastoupení firmy Indian Motocycles Company, Springfield, Mass., U.S.A. pro Československo. Téměř okamžitě se tyto rudé stroje staly nejprodávanější značkou na našem trhu.
Motor: dvouválcový vidlicový čtyřtakt SV (Flathead), sešroubovaný do bloku s převodovkou
Vrtání / Zdvih: Ø 63 mm x 80 mm
Obsah: 37 cu/inch. (596 ccm)
Výkon / otáčky: 10 ks při 3.400 ot.min.
Karburátor: Schebler typ H
Elektrická výzbroj: zapalovací magneto Splitdorf, tříkartáčové dynamo 6 V
Objem nádrže: 12 l benzin, 2,5 l motorový olej

Parametry:
Délka: 2080 mm
Šířka: 800 mm
Výška: 1030 mm
Váha:
Spotřeba: l / 100 km
Max. rychlost: 60 mph (cca 96 Km/hod.) sólo
1922 Indian Scout zleva
INDIAN Scout - model 1922.
Indian Scout z roku 1922-1923 opravován v budějovické autodílně pana Pártla.

Přidat kometář k článku:
jméno, přezdívka ...

text