![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
Malá Solnice Piaristické náměstí České Budějovice Otevírací doba: od 1.dubna do 31.října denně 10:00-18:00 tel. 723 247 104 |
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: JIKOV - karburátory motocyklové Svatební oznámení pro Libora Gýnu JAWA 500 OHC model 15 - 1953 2010 - Renovace motorku BD 1S 38 AVZ-2 TATRA nákladní typ 111
Poslední aktualizace:
15.1.2021 D - DKW typ ZM 14.1.2021 Š - ŠKODA nákladní typ 150 11.1.2021 Č - ČEZETA - skútr typ 501 / 03 |
|
ŠKODA 645Velký osobní vůz typové řady vyráběné automobilkou Škoda Mladá Boleslav v rozmezí let 1929 -1932. Jeho základní charakteristika byla zakódována v jeho číselném typovém označení: Škoda 645 - šest válců, čtyřicet pět koní výkonu.
Technické údaje Škoda 645:
Motor: čtyřtaktní řadový šestiválec Vrtání: Ø 72 mm Zdvih: 102 mm Obsah válců: 2.490 ccm Trvalý výkon: 45 ks (33,10 kW) při 2.600 ot./min. Maximální výkon: 50 ks (36,77 kW) Ventilový rozvod: SV Pohon vačkového hřídele: modulovým řetězem od zadního konce klikového hřídele Blok válců: ze šedé litiny, vcelku s vrškem klikové skříně Hlava válců: snímací, litinová Počet ložisek klikového hřídele: 8, kluzných Ojniční ložiska: kluzná, vylitá bílou kompozicí Písty: z hliníkové slitiny Chlazení: vodní, thermosyfonové, podporované větrákem za chladičem Mazání: tlakové oběžné se zubovou pumpou, rozvod oleje k hlavním ložiskům trubkami Olejový filtr: separátní, výměnný, montovaný za motorem Karburátor: vertikální, zespodu zavěšený, Zenith 30 U Doprava paliva: podtlakovým nasavačem z nádrže na konci chassis Elektrická instalace: 12 V Zapalování: bateriové s cívkou Scintilla a rozdělovačem Scintilla Dynamo: Scintilla 12V / 80 W, umístěné na hlavě motoru Pohon dynama: klínovým řemenem od řemenice na vačkovém hřídeli Starter: Scintilla 1,3 ks s elektrickým zasouváním pastorku Spojka: vícelamelová suchá, lamely unášené šesti kulatými trny Převodovka: třírychlostní se zpátečkou, přišroubovaná k přírubě motoru Rozvodovka zadní nápravy: s kuželovými koly Gleason, převod 1 : 5,56 Přední náprava: pevná, kovaná, zavěšená na podélných listových pérech Zadní náprava: pevná, zavěšená na podélných listových pérech Nožní brzda: mechanická, bubnová na všechna kola Ruční brzda: mechanická, na bubny zadních kol Kola: 18" palcová, disková Disky: 18 x 4" SS s plochým ráfkem a děleným snímacím okrajem, upevněné 5-ti šrouby Pneumatiky: 5,50 - 18" Rozvor krátký: 3.025 mm Rozvor dlouhý: 3.375 mm Rozchod vpředu: 1.360 mm Rozchod vzadu: 1.360 mm Délka krátkého vozu: 4.750 mm Délka dlouhého vozu: 5.100 mm Šířka: 1.660 mm Výška: 1.800 mm (zavřený vůz) Výška rámu nad zemí: 430 mm Světlost: 200 mm Maximální rychlost: 100 km/hod. Spotřeba benzínu: 10 - 10,5 kg / 100 km Spotřeba oleje: 0,3 kg / 100 km |