JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

Malá Solnice
Piaristické náměstí
České Budějovice

Otevírací doba:
od 1.dubna do 31.října
denně 10:00-18:00

tel. 723 247 104
exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.

 vyhledávání:

A
B
C
Č
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
Š
U
T
W
V
Z

Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


ŠKODA 645


Velký osobní vůz typové řady vyráběné automobilkou Škoda Mladá Boleslav v rozmezí let 1929 -1932.
Jeho základní charakteristika byla zakódována v jeho číselném typovém označení:
Škoda 645 - šest válců, čtyřicet pět koní výkonu.
Reklama 645 - casopis Domov a svet 1929
645 z časopisu Domov a svět 1929
Technické údaje Škoda 645:

Motor: čtyřtaktní řadový šestiválec
Vrtání: Ø 72 mm
Zdvih: 102 mm
Obsah válců: 2.490 ccm
Trvalý výkon: 45 ks (33,10 kW) při 2.600 ot./min.
Maximální výkon: 50 ks (36,77 kW)
Ventilový rozvod: SV
Pohon vačkového hřídele: modulovým řetězem od zadního konce klikového hřídele
Blok válců: ze šedé litiny, vcelku s vrškem klikové skříně
Hlava válců: snímací, litinová
Počet ložisek klikového hřídele: 8, kluzných
Ojniční ložiska: kluzná, vylitá bílou kompozicí
Písty: z hliníkové slitiny
Chlazení: vodní, thermosyfonové, podporované větrákem za chladičem
Mazání: tlakové oběžné se zubovou pumpou, rozvod oleje k hlavním ložiskům trubkami
Olejový filtr: separátní, výměnný, montovaný za motorem
Karburátor: vertikální, zespodu zavěšený, Zenith 30 U
Doprava paliva: podtlakovým nasavačem z nádrže na konci chassis
Elektrická instalace: 12 V
Zapalování: bateriové s cívkou Scintilla a rozdělovačem Scintilla
Dynamo: Scintilla 12V / 80 W, umístěné na hlavě motoru
Pohon dynama: klínovým řemenem od řemenice na vačkovém hřídeli
Starter: Scintilla 1,3 ks s elektrickým zasouváním pastorku
Spojka: vícelamelová suchá, lamely unášené šesti kulatými trny
Převodovka: třírychlostní se zpátečkou, přišroubovaná k přírubě motoru
Rozvodovka zadní nápravy: s kuželovými koly Gleason, převod 1 : 5,56
Přední náprava: pevná, kovaná, zavěšená na podélných listových pérech
Zadní náprava: pevná, zavěšená na podélných listových pérech
Nožní brzda: mechanická, bubnová na všechna kola
Ruční brzda: mechanická, na bubny zadních kol
Kola: 18" palcová, disková
Disky: 18 x 4" SS s plochým ráfkem a děleným snímacím okrajem, upevněné 5-ti šrouby
Pneumatiky: 5,50 - 18"
Rozvor krátký: 3.025 mm
Rozvor dlouhý: 3.375 mm
Rozchod vpředu: 1.360 mm
Rozchod vzadu: 1.360 mm
Délka krátkého vozu: 4.750 mm
Délka dlouhého vozu: 5.100 mm
Šířka: 1.660 mm
Výška: 1.800 mm (zavřený vůz)
Výška rámu nad zemí: 430 mm
Světlost: 200 mm

Maximální rychlost: 100 km/hod.
Spotřeba benzínu: 10 - 10,5 kg / 100 km
Spotřeba oleje: 0,3 kg / 100 km

Přidat kometář k článku:
jméno, přezdívka ...

text