JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

Malá Solnice
Piaristické náměstí
České Budějovice

Otevírací doba:
od 1.dubna do 31.října
denně 10:00-18:00

tel. 723 247 104
exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.

 vyhledávání:


Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


PUCH S 4 WH - 1941

Rakouský motocykl, vyráběný pro německý Wehrmacht.

Puch S4 WH pohled zleva.
Motor: dvoupístový jednoválcový dvoutakt s rozvidlenou ojnicí
Vrtání obou pístů: Ø 45 mm
Zdvih obou pístů: 78 mm
Obsah: 248 ccm
Výkon / otáčky: 10,5 ks při 4.100 ot./min.
Karburátor: šoupátkový, vlastní výroby Puch
Vzduchový filtr: odstředivý, systém Zyclon, s olejovou náplní
Mazání: oddělené, čerpadlem ze zvláštní nádržky pod sedlem
Dávkování oleje: progresivní, řízené bowdenem od plynové rukojeti
Zapalování: šestivoltové, bateriové, s přerušovačem a cívkou
Elektrická výzbroj: baterie 6 V / 8 Ah, dynamo Norris 6V / 45 W na př. konci klikového hřídele
Osvětlení: reflektor Hella Ø 160 mm, žárovka Bilux 6V - 25/25W, konc. lampa Hella 6V - 5W
Objem benzínové nádrže: 12 litrů
Objem olejové nádrže: 2 1/4 litru

Převodovka: čtyřrychlostní, s kombinovaným nožním i ručním řazením
Sekundární převod: řetězem

Spojka: vícelamelová, v náboji zadního kola

Parametry:
Délka:
Šířka:
Výška:
Váha:
Spotřeba: l / 100 km
Max. rychlost:

Puch S4 WH v pískovém nátěru - 1941.

Přidat kometář k článku:
jméno, přezdívka ...

text