JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

Malá Solnice
Piaristické náměstí
České Budějovice

Otevírací doba:
od 1.dubna do 31.října
denně 10:00-18:00

tel. 723 247 104
exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.

 vyhledávání:

A
B
C
Č
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
Š
U
T
W
V
Z

Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


Poslední aktualizace:
18.11.2018
A - AMO - F 15
17.11.2018
B - BMW 319/1 - Sport
B - BMW 327

MOSKVIČ 410 - terénní verze 4 x 4


410 Výrobce:

MZMA Moskva (Moskevský závod malolitrážních automobilů)


V roce 1957 vznikl Moskvič 410 s pohonem všech čtyř kol, jako terénní varianta standardního Moskviče 402. Byl to vůz, u kterého byla jen s minimálními změnami použita čtyřdvéřová karoserie modelu 402, ale byla posazena značně výš nad zemí. Vůz dostal hnanou přední nápravu, zavěšenou na podélných listových perech.
Motor byl spodový čtyřválec o obsahu 1.220 ccm (ventilový rozvod SV) o výkonu 26 kW, spojený do jednoho celku s třístupňovou převodovkou. Ta ale byla doplněna přídavnou redukční převodovkou, z níž zároveň vycházel hřídel pohonu přední nápravy. Vůz byl navíc vybaven i uzávěrkami diferenciálů obou náprav.
Moskvič 410 Terénní verze vozu Moskvič 410 s pohonem obou náprav 4 x 4.
Fotografie byla pořízena 24. června 2005 Petrem Hošťálkem na kraji města Sibirskoje Usolje ve východním Rusku.
Technické údaje:

Motor: řadový vodou chlazený čtyřválec
Vrtání:
Zdvih:
Obsah: 1.220 ccm
Výkon: 26 kW
Ventilový rozvod: SV
Pohon vačkového hřídele: čelními ozubenými koly
Ložiska klikového hřídele: 3, kluzná
Mazání: tlakové, oběžné, s olejem ve vaně karteru
Zapalování: dynamobateriové s cívkou a rozdělovačem

Převodovka: třístupňová se zpátečkou
Převodovka redukční: dvoustupňová, s vývodem pro pohon přední nápravy

Karoserie: celokovová pontonová se čtyřmi dveřmi (sedan)

Délka vozu: 4.055 mm
Šířka: 1.540 mm
Výška: 1.710 mm

Pohotovostní váha: 1.180 kg
Maximální rychlost: 85 km / hod.

Přidat kometář k článku:
jméno, přezdívka ...

text