JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

Malá Solnice
Piaristické náměstí
České Budějovice

Otevírací doba:
od 1.dubna do 31.října
denně 10:00-18:00

tel. 723 247 104
exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.

 vyhledávání:

A
B
C
Č
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
Š
U
T
W
V
Z

Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


STEYR 640


Technické údaje STEYR 640:

Motor: řadový šestiválec
Typ:
Vrtání: Ø 73 mm
Zdvih: 90 mm
Celkový objem: 2.260 ccm
Nejvyšší výkon: 55 ks (? kW) při ? ot./min.
Ventilový rozvod: OHV - visuté ventily v hlavě, ovládané vahadly a tyčkami
Ventilový diagram:
Sací otvírá 2°-6° po HÚ
Sací zavírá 30°-36° po DÚ
Výfukový otevírá 48°-50° před DÚ
Výfuk zavírá 6°-10°po HÚ
Ventilové vůle za studena: sací 0,15 mm, výfukový 0,20 mm
Pohon vačkového hřídele: čelními koly se šikmým ozubením
Klikový hřídel: kovaný
Počet ložisek klikového hřídele: 8, kluzných
Kliková skříň:
Blok válců: ze speciální šedé litiny
Hlava válců: snímatelná
Písty: Nelson-Bohnalite, z lehké hliníkové slitiny
Karburátor: Pallas SAF
Doprava paliva: samospádem
Mazání: tlakové, oběžné
Olejové čerpadlo: zubové
Olejová náplň v motoru: 5 litrů
Chlazení: vzduchem, nucené ventilátorem v setrvačníku motoru
Zapalování: bateriové
Pořadí zapalování: 1-2-4-6-5-3
Starter: elektrický

Spojka: dvoulamelová, polosuchá

Převodovka: čtyřrychlostní se zpátečkou
Převody:
1.stupeň 1 : 6,25
2.stupeň 1 : 3,4
3.stupeň 1 : 1,98
4.stupeň 1 : 1
Zpátečka 1 : 8,25
Řazení: přímé, pákou uprostřed vozu
Spojovací hřídel: pevný, bez kloubů, běžící uvnitř páteřové roury

Redukční převodovka: dvoustupňová, ve skříni první zadní nápravy

Rám: z ocelových profilů a příček

Zadní nápravy: dělené, výkyvné, systém Steyr
Soukolí rozvodovek: se spirálovým ozubením
Převod v rozvodovkách: 1 : 5,75

Zadní pérování: podélně uloženými výkyvnými listovými péry

Přední náprava: pevná, kovaná
Přední pérování: podélnými listovými péry, doplněné tlumiči
Řízení: šroubem a maticí, volant vlevo

Brzda nožní: hydraulická, na všech šest kol
Brzda ruční: mechanická, bowdeny na všechna zadní kola

Kola: 18“ ocelová disková, upevněná 6 maticemi
Pneumatiky: 7,00 – 18" Gelände

Rozvor: 2.500 + 1.060 mm
Rozchod vpředu: 1.380 mm
Rozchod vzadu: 1.400 mm
Světlost plně naloženého vozu: 230 mm pod zadními nápravami

Rozměry standardního valníku:
Výška ložné plochy nad vozovkou: 900 mm
Celková délka chassis: 4.960 mm (včetně tažného zařízení)
Celková šířka chassis: 1.660 mm
Celková délka vozu: 5.300 mm
Celková šířka vozu: 1.730 mm
Výška: 2.300 mm

Váha kompletního podvozku: 1.760 kg
Nosnost podvozku: 2.250 kg

Nosnost vozu: 1.550 kg
Celková přípustná váha: 4.000 kg

Průměr otáčení: 16 m
Nejvyšší rychlost: 70 km/hod.

Spotřeba benzínu na silnici: 20-23 litrů / 100 km
Spotřeba benzínu na 1.rychlost v těžkém terénu: až 60 litrů / 100 km
Spotřeba oleje: 0,2 – 0,3 litru na 100 km
Palivová nádrž: 45 litrů (na příčné stěně za motorem)

Přidat kometář k článku:
jméno, přezdívka ...

text