![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
Malá Solnice Piaristické náměstí České Budějovice Otevírací doba: od 1.dubna do 31.října denně 10:00-18:00 tel. 723 247 104 |
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: STADION S 11 - 1958 (cestovatelský) STADION S 22 - 1962 (exportní) ŠKODA nákladní typ 706 R - do r. 1954 JAWA 350 ccm typ 361 ERA - sidecary
Poslední aktualizace:
26.1.2021 B - B.S.A. 250 - 1938 25.1.2021 Š - ŠKODA 645 23.1.2021 Ostatní - JAWA 1934 - Plaketa "I. celostátní sjezd Jawistů v Praze 15.-16. září 1934" |
|
TRIPOL - motorové kolo s motorem Sachs
Výrobce: Tripol - Fahrradfabrik GmbH., Rokycan
Technické údaje:
Motor: jednoválcový dvoutaktní Fichtel & Sachs, v bloku s dvourychlostní převodovkou
Vrtání: Ø 48 mm Zdvih: 54 mm Obsah: 98 ccm Výkon: 2,1 ks při 3.500 ot./min. Karburátor: F&S šoupátkový, se vzduchovou přívěrou Spojka: s korkovým obložení, běžící v tukové lázni Primární převod: ozubenými koly, běžícími v tukové lázni Převodovka: dvourychlostní v bloku s motorem, mazaná tukem Řazení: ruční, pákou v kulise po pravé straně nádrže, s odpérovaným táhlem Elektrická výzbroj: Setrvačníkový magnet Bosch 6 V / 15 W Objem nádrže: 6 l Přední brzda: expansní, bubínková, výrobek Es-Ka Zadní brzda: protišlapací, systém F&S Torpedo, sesílená pro motorové kolo Parametry: Délka: Šířka: Výška: Váha stroje: 62 kg Užitečné zatížení: 100 kg Spotřeba: 2,0 l / 100 km Max. rychlost: 50 Km/hod. |