![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
Malá Solnice Piaristické náměstí České Budějovice Otevírací doba: od 1.dubna do 31.října denně 10:00-18:00 tel. 723 247 104 |
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: MANET 90 - 1949 ŠKODA nákladní typ 150 STADION S 23 - 1962 (export Holandsko) MOTOR BD 1S 38 AVZ-2 "Levoboček" 1949 TAP - sidecary Tlustoš Kbely
Poslední aktualizace:
16.1.2021 Š - ŠKODA 1100 OHC - závodní (typ 968) Č - ČEZETA - skútr typ 501 Č - ČEZETA - skútr typ 501 / 03 |
|
BMW 319Šestiválcový vůz vyšší střední třídy, vyráběný v letech 1934-1937. Výrobce: Bayerische Motoren- Werke A.G. München, Werk Eisenach Osobní vůz na stejném podvozku, jako slabší BMW 315, ale osazený značně silnějším dvoulitrovým motorem o 45 koních, který dával vozu velmi dynamické vlastnosti a až raketové zrychlení. Vyráběl se v celé řadě karosářských variant: jako zavřený dvoudvéřový (Limousine), kabriolet i polokabriolet (Cabrio-limousine), otevřený tourer, vojenský "Kübelwagen" a v dalších provedeních od různých externích karosáren. |