![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
Malá Solnice Piaristické náměstí České Budějovice Otevírací doba: od 1.dubna do 31.října denně 10:00-18:00 tel. 723 247 104 |
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ARIEL 500 OHV model F - 1929 STADION S 11 - 1958 (cestovatelský) STADION S 22 - 1962 (exportní) FAVORIT - sidecary 2010 - Renovace motorku BD 1S 38 AVZ-2
Poslední aktualizace:
17.4.2018 O - OGAR Standard 1934 - 1937 16.4.2018 D - DŘEVOPLYN - náhradní paliva F - FORD nákladní německý typ V 3000 S / V 3000 A |
|
STADION S 23 - 1962 (export Belgie)
Sportovní verze mopedu Stadion, určená pro export do Belgie.
Motor: jednoválcový dvoutaktní v bloku s dvoustupňovou převodovkou
Vrtání / Zdvih: Ø 38 mm x 44 mm Obsah: 49,8 ccm Výkon / otáčky: původně 0,8 ks / 5.000 ot.min., po repasi 1,8 ks / 5.000 ot.min. Karburátor: Jikov 2912 PS Elektrická výzbroj: setrvačníkové magneto PAL Objem nádrže: 5,6 l Parametry: Délka: 1 822 mm Šířka: 640 mm Výška: 895 mm bez plexiskla Váha: 52 kg Spotřeba: 1,6 l / 100 km Max. rychlost: 30 km/hod.
KOMENTÁŘE:
24.12.2013 perak350@centrum.cz:
Ta max.rychlost je snad větší,když se výkon zvedl z 0,8 na 1,8 ks.I S 11 jezdila víc než 30km/h.
20.2.2014 Petr Hošťálek:
Uvedené technické údaje jsou parametry nového stroje, tedy původního provedení pro Belgii, které bylo seškrceno na 30 km/hod. Po reklamačním vrácení do továrny byl stroj, jak je uvedeno, repasován. S tím, že by se posílal znovu do Belgie, se nepočítalo, to se zákazníkem vyřídil belgický zástupce mopedem jiným. V budějovickém n.p. Motor-Jikov se to řešilo odprodejem některému ze zaměstnanců přes partiovou Mototechnu a protože u nás by nikdo s mopedem o maximálce 30 km/hod. nejezdil, automaticky se při repasi vyměňoval válec za standardní. Moped pak jezdil obvyklých 45 km/hod. Přidat kometář k článku: |