JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

Malá Solnice
Piaristické náměstí
České Budějovice

Otevírací doba:
od 1.dubna do 31.října
denně 10:00-18:00

tel. 723 247 104
exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.

 vyhledávání:

A
B
C
Č
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
Š
U
T
W
V
Z

Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


Poslední aktualizace:
18.11.2018
A - AMO - F 15
17.11.2018
B - BMW 319/1 - Sport
B - BMW 327

SUZUKI GS 500 E


SUZUKU GS 500 E ve fialové verzi Klasický cestovní motocykl

Výrobce:
SUZUKI MOTOR CORPORATION

dodával se v barevných verzích:
červená
fialová
černá
Technické údaje Suzuki GS 500 E:

Motor:
Dvouválcový čtyřtakt v bloku se šestistupňovou převodovkou
Vrtání: Ø 74 mm
Zdvih: 56,6 mm
Obsah: 487 ccm
Kompresní poměr: 1 : 9
Maximální výkon: 34 kW (46 ks) při 9.200 ot./min.
Maximální kroutící moment: 39 Nm při 7.600 ot./min.
Ventilový rozvod: DOHC (dva vačkové hřídele v hlavě, poháněné řetězem
Chlazení: vzduchem, náporové
Mazání: tlakové oběžné
Olej: SAE 10W - 40, API - SE nebo SF
Množství oleje v motoru: 2,6 litru
Karburátory: dva, Mikuni BST 33
Otáčky volnoběhu: 1.100 - 1.300 ot./min.
Zapalování: 12 V, bezkontaktní, tranzistorové
Předstih: automatický, řízený mikropočítačem
Starter: 12V
Svíčky: NGK DPR 8 EA-9, Nippon-Denso X 24 EPR - U9
Vzdálenost kontaktů svíčky: 0,8 - 0,9 mm
Baterie: 12V/11A, uzemněn minus (-) pól
Alternátor: 12V/250W

Spojka: lamelová, v olejové lázni
Primární převod:
Převodový poměr: 1 : 2,714 (28 : 76 zubů)
Převodovka: šestirychlostní, s nožním řazením
1. rychlost - 1 : 2,461
2. rychlost - 1 : 1,777
3. rychlost - 1 : 1,380
4. rychlost - 1 : 1,125
5. rychlost - 1 : 0,961
6. rychlost - 1 : 0,851
Pořad řazení: jednička dolů, ostatní nahoru

Sekundární převod: O-kroužkovým řetězem DID 520 V6 – 110 článků
Převodový poměr:

Rám: dvojitý kolébkový, svařovaný z ocelových profilů
Úhel hlavy řízení: 64° 30´
Stopa (závlek kola): 95 mm
Úhel řízení: 35°
Přední vidlice: teleskopická, hydraulický tlumená, nastavitelná
Zadní vidlice: kyvná s centrálním odpružením, nastavitelná v 7 stupních

Kola: 17“ litá, třípaprsková

Pneu přední: bezdušová 110/70-17 54H (Bridgestone G54 7G)
Tlak vzduchu vpředu: 225 kPa
Pneu zadní: bezdušová 130/70-17 62H (Bridgestone G 550)
Tlak vzduchu vzadu: sólo 250 kPa, se spolujezdcem 280 kPa

Objem nádrže: 17 l (z toho asi 3,5 l rezerva)
Benzin: bezolovnatý, minimální oktanové číslo 91

Brzdy: kotoučové hydraulické
Brzdová kapalina: DOT 4

Parametry:
Největší délka: 2.075 mm
Šířka: 765 mm
Výška:1.045 mm
Rozvor: 1.410 mm
Světlost: 155 mm
Výška sedla nad zemí: 790 mm
Poloměr otáčení: 2,7 m

Vlastní váha (bez paliva): 169 kg
Dovolené zatížení: 211 kg
Celková přípustná váha: 380 kg

Spotřeba: 3,2 l / 100 km (při průměrné rychlosti 60 km)
Max. rychlost: 100 km/hod. (na rovné dobré silnici)
KOMENTÁŘE:

18.4.2018 kutilak:
spotřeba a max rychlost jsou úplně mimo
 

Přidat kometář k článku:
jméno, přezdívka ...

text