JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

Malá Solnice
Piaristické náměstí
České Budějovice

Otevírací doba:
od 1.dubna do 31.října
denně 10:00-18:00

tel. 723 247 104
exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.

 vyhledávání:

A
B
C
Č
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
Š
U
T
V
W
Z

Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


Poslední aktualizace:
16.12.2017
A - AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP
15.12.2017
Š - ŠKODA 430
14.12.2017
P - PRAGA - nákladní typ AN

ŠKODA Superb 640


SV_zleva Největší a nejluxusnější osobní automobil škodováckého programu, vyráběný v letech 1934-36.

Výrobce ASAP akc. spol. Mladá Boleslav
Technické údaje:

Motor: řadový vodou chlazený šestiválec

Vrtání: Ø 72 mm
Zdvih: 102 mm
Obsah: 2.492 ccm
Kompresní stupeň:
Výkon: 55 koní (40,5 kW)
Ventilový rozvod: SV (spodové ventily)

Písty: z lehké slitiny
Blok válců: ze šedé litiny
Počet hlavních ložisek klikového hřídele: 8, kluzných
Ojniční ložiska: kluzná

Karburátor: horizontální, buď Zenith nebo Solex
Doprava paliva: vlastním spádem
Chlazení: vodní, nucené čerpadlem a podporované ventilátorem
Objem chadící vody:
Mazání: tlakové, oběžné
Olejové čerpadlo: zubové
Zapalování: dynamobateriové s rozdělovačem Scintilla a cívkou
Baterie: 6 V
Dynamo: Scintilla 12 V / 102 W

Spojka: jednolamelová, suchá
Převodovka: čtyřrychlostní se zpátečkou, se synchronizací 3. a 4.stupně
Převody:
Přenos síly: spojovací hřídel s Hardy-spojkou vpředu i vzadu
Hnací náprava: zadní - kyvadlová
Převod zadní nápravy: kuželovým soukolím Gleason, poměr 1 : 5,25

Rám: páteřový, vzadu s přírubou, vpředu rozvidlený
Přední osa: dělená, odpružená dole příčným listovým pérem
Zadní osa: dělená, kyvadlová, odpružená nahoře příčným listovým pérem
Tlumiče pérování: vpředu i vzadu pákové, kapalinové
Řízení: šroubem a maticí, volant vpravo
Nožní brzda: jednookruhová kapalinová, na všechna kola
Ruční brzda: mechanická bubnová, na zadní kola
Mazání podvozku: tukem, ruční tlakovou maznicí

Kola: 18" nebo 16", disková ocelová
Pneumatiky: 5,50-18 nebo 6,00-18, 160x40, event. 6,50-16

Rozvor: 3.300 mm
Rozchod vpředu: 1.320 mm
Rozchod vzadu: 1.360 mm

Délka dle provedení vozu: 5.500 mm
Šířka: 1.700 mm
Výška: 1.700 mm

Váha podvozku: 1.100 - 1.150kg
Vlastní váha zavřeného vozu: 1.600 - 2.200 kg

Nejvyšší rychlost: 110 km/hod.
Spotřeba benzínu na 100 km: 14 - 17 litrů

Přidat kometář k článku:
jméno, přezdívka ...

text