![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
Malá Solnice Piaristické náměstí České Budějovice Otevírací doba: od 1.dubna do 31.října denně 10:00-18:00 tel. 723 247 104 |
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: ARIEL 500 OHV model F - 1929 ČZ 150 c - 1951 STADION S 27 třírychlostní prototyp - 1961 PETRÁK Speciál 2 x 125 ccm - 1949 Elektrické zapojení ČZ 125 c a 150 c
Poslední aktualizace:
24.1.2021 Š - ŠKODA 645 23.1.2021 Ostatní - JAWA 1934 - Plaketa "I. celostátní sjezd Jawistů v Praze 15.-16. září 1934" Ostatní - Brno - Soběšice 2018 - plaketa |
|
ČEZETA - skútr typ 502Výrobce: České závody motocyklové, n.p., Strakonice
Technické údaje 502-00:
Motor: dvoutaktní jednoválec v bloku s převodovkou Typ: 502-00 Počet válců: 1 Vrtání: Ø 58 mm Zdvih: 65 mm Objem válců: 171,7 ccm Maximální výkon: 9,5 ks při 4.750 ot./min. Kompresní poměr: 1 : 7 Max. kroutící moment: 1,27 kgm při 4.000 ot./min. Počet hlavních ložisek: 3, kuličková 6304 Ojniční ložisko: válečkové Hlava válce: hliníková, slitina ČSN 42 4330 Válec: ze šedé litiny, ČSN 42 2424 Chlazení: vzduchem, nucené větrákem Zapalování: bateriové PAL 12 V Baterie: 12V/14 Ah Dynamospouštěč: PAL 12V/90 W Předstih: 3,5 mm před HÚ Svíčka: PAL 14/240 Mazání: směsí oleje a benzínu v poměru 1 : 20 Karburátor: Jikov 2924 M 13 Spojka: vícelamelová, obložená korkem, v olejové lázni Primární převod: řetězem 3/8"x 3/8", 54 článků, běžícím v olejové lázni Převodový poměr: 1 : 1904 Převodovka: v bloku s motorem Počet rychlostí: 4 Převody: 1 – 1 : 15,76 2 – 1 : 8,80 3 – 1 : 6,36 4 – 1 : 5,08 Řazení: nožní, dvojzvratným pedálem po levé straně, se samočinným vypínáním spojky Sekundární převod: zapouzdřeným válečkovým řetězem 1/2 x 5/16", 99+1 článek Převodový poměr: 1 : 1,294 Rám: bezrámová konstrukce - samonosná karoserie z ocelového plechu Pérování vpředu: dva gumové bloky, namáhané na střh, doplněné teleskopickým tlumičem kmitů a dvěma gumovými dorazy Zdvih předního pérování: 100 mm Pérování vzadu: gumový blok, namáhaný na střih Zdvih zadního pérování: 95 mm Přední brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná bowdenem ruční pákou na pravé straně řidítek Zadní brzda: mechanická bubnová s vnitřními čelistmi, ovládaná bowdenem od nožního pedálu na pravé straně Průměr brzdových bubnů: Ø 140 mm Šířka obložení: 35 mm Kola: 12", vzájemně vyměnitelná Ráfky: 2,15 B x 12" dělené, upevněné šrouby k pětiramenné hvězdici náboje kola Pneumatiky: 3,25 – 12 s duší Délka: 2.000 mm Šířka: 685 mm Výška: 1.020 mm (bez plexiskla) Rozvor: 1.345 mm Světlost: 130 mm Výška sedla: mm Pohotovostní váha: 150 kg Povolené zatížení: 150 kg Celková váha: 300 kg Objem nádrže: 12 litrů Náplň oleje v motoru: l Spotřeba na 100 km: 3,3 litru (při rychlosti 55 km/hod.) Nejvyšší rychlost: 83 km/hod. Stoupavost s plným zatížením: 38% |