JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUM

České Budějovice

Malá Solnice
Piaristické náměstí
České Budějovice

Otevírací doba:
od 1.dubna do 31.října
denně 10:00-18:00

tel. 723 247 104
exponáty     archiv     kresby     cestopisy     publikace     dílna     tisk
Abecedně řazené materiály k vozidlům z celého světa.

 vyhledávání:

A
B
C
Č
D
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
N
O
P
R
S
Š
U
T
V
W
Z

Petr Hošťálek

Motoristický publicista,
historik a grafik.
Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea
v Českých Budějovicích.


Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz)
.
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu
autorů stránek !


Poslední aktualizace:
16.12.2017
A - AERO 662 - typ 16 HP a 18 HP
15.12.2017
Š - ŠKODA 430
14.12.2017
P - PRAGA - nákladní typ AN

STOYE - sidecary


Sidecar Stoye nabízený firmou Zündapp Výrobce:
STOYE - Leipzig
Prospekt sidecaru Stoye model "Sport".

Text:
Model Sport spojující eleganci a pohodlí, s patentovaným rychlo-připojením a výkyvnou osou.
Patentovaná (D.R.P.) karoserie z kladívkovaného hliníku ve tvaru kapky s velmi pohodlným přestavitelným výklopným sedákem, vyjímatelné vysoké opěradlo, čalounění z prvotřídní koženky v černém nebo barevném provedení, gumou polstrované loketní opěrky, prostorný zavazadlový prostor.
Dvouválcový motocykl DKW SB 500, nabízený továrnou v kombinaci se sidecarem firmy Stoye (Leipzig).
Obrázek s komentářem ke krycí stříšce je z časopisu Auto č.2 z roku 1936.
Vojenský jednotný ("Einheits-") sidecar v provedení firmy Stoye, určený pro těžké motocykly BMW R 12, eventuelně pro BMW R 71.
Lehké provedení sidecaru Stoye, který byl v padesátých až šededesátých letech nabízen k východoněmeckým motocyklům EMW, AWO a IFA BK 350. Měl tříbodové uchycení, vpředu a vzadu pomocí kulových kleštin, uprostřed byla regulovatelná šikmá vzpěra.
Pomocí křídlové matice se dal nastavit odklon motocyklu dle slov výrobce "i za jízdy, podle sklonu silnice".
Tovární hala v Lipsku, kde probíhala montáž civilních sidecarů.
Civilní sidecar Stoye doutníkového tvaru, připojený k motocyklu BMW R 12. Snímek je z provozu v šedesátých letech, kdy jak na sidecaru, tak i na motocyklu již byla celá řada amatérských úprav (výztuha přes sidecarový blatník, boční kryty předního blatníku u motocyklu.

Přidat kometář k článku:
jméno, přezdívka ...

text