![]() |
JIHOČESKÉ MOTOCYKLOVÉ MUSEUMČeské Budějovice |
Malá Solnice Piaristické náměstí České Budějovice Otevírací doba: od 1.dubna do 31.října denně 10:00-18:00 tel. 723 247 104 |
exponáty archiv kresby cestopisy publikace dílna tisk | ||
Foto a stručný popis jednotlivých exponátů musea.
|
||
![]() ![]() Petr Hošťálek Motoristický publicista, historik a grafik. Ale také stále aktivní motocyklový jezdec, který má za sebou několik dálkových expedic. Restaurátor historických motocyklů, soustředěných do exposice Jihočeského motocyklového musea v Českých Budějovicích.
Dotazy a připomínky ke stránkám prosím zde
(hostalek@tiscali.cz). |
Veškeré texty, fotografie a kresby uvedené na těchto stránkách je zakázáno dále publikovat bez souhlasu autorů stránek !
Často navštěvované: MANET typ 90 STADION S 27 třírychlostní prototyp - 1961 ZETOR 15 - traktor FAVORIT - sidecary 2004 - Renovace vojenského soutěžního "péráka"
Poslední aktualizace:
19.1.2021 Š - ŠKODA 1100 OHC - závodní (typ 968) Š - ŠKODA Sport - typ 966 16.1.2021 Č - ČEZETA - skútr typ 501 |
|
ES-KA Mofa 98 - 1938
Motorové kolo s pomocným motorem Fichtel & Sachs 98 ccm.
Motor: jednoválcový dvoutaktní Fichtel & Sachs v bloku s dvourychlostní převodovkou
Vrtání / Zdvih: 48 mm x 54 mm Obsah: 98 ccm Výkon / otáčky: 2,25 ks při 3.500 ot.min. Karburátor: F&S šoupátkový, se vzduchovou přívěrou Elektrická výzbroj: Setrvačníkový magnet Bosch 6 V / 15 W Objem nádrže: 5 l Parametry: Délka: Šířka: Výška: Váha stroje: 62 kg Užitečné zatížení: 100 kg Spotřeba: 2,0 l / 100 km Max. rychlost: 60 Km/hod.
KOMENTÁŘE:
10.1.2013 Jenda:
dobrý den, kdyby měl člověk o takové motokolo zájem v jaké seně by se pohybovalo v předrenovačním stavu? Děkuji Vám Jenda
26.6.2013 Petr Hošťálek:
Velmi záleží na původnosti a zachovalosti konkrétního stroje. Lze říci, že rozmezí ceny může být od pěti do šedesáti i víc tisíc. Cokoliv bližšího se nedá zodpovědně určit bez důkladné prohlídky, zjištění zda je stroj pojízdný a v originálním stavu, eventuelně vyzkoušení zda a jak jezdí, jestli je odhlášen a nebo má platnou SPZ, popř. veteránskou RZ. Velmi důležité je, jestli je známá a prokazatelná jeho historie. Anonymní, či dokonce z dílů několika různých vraků poskládaný stroj je na tom samozřejmě hůř. Za nejcennější lze považovat dobře dochovaný originál, který je ve stavu prakticky nepotřebujícím renovaci. Takový kousek má větší hodnotu, než stroj sebelépe renovovaný...
26.6.2013 SLON AFRICKÝ:
KDYŽ POVÁŽÍM, ŽE NA TĚCHTO STROJÍCH SE DALO V TÉ DOBĚ JEZDIT BEZ \"ŘIDIČÁKU\" (NEBOJTE, ŘIDIČÁK MÁM) Přidat kometář k článku: |